Friday, September 24, 2010

eKsistendi küsimused......

Hetkel saadan kõikk abasaluutselt kõikke persse.... ma vajan elu.... tahaks jubedalt alla anda aga lhtsalt ei saa.... nii lihtne oleks lihtsalt lasta minna... igastahes on jälle sügis lehed langevad... mina ka ...naabrid vist vihkavad mind praeguseks juba... liialt vali muusika ja üleüldse sellist rämpsu pole kellelegi vaja... räpmps... inimpask... lihtsalt.... kui keegi saaks kustudada liigse pasa ja saasta mis hingab nende õhku mida vajavad teised ... palun tõmmake juhe välja- palun teheke lõpp... iagastahes persse.... miks MIKS ??? sest saasta pole ju kellegile vaja.. oleks pidanud ammu lõppu tegema aga ei saa seda teha teistele sest lihtsalt vähestel on meil privileeg olla isekad -olla üksinda....tahaks hingata ... ma ei teagi kaua juba sellist mõttet või mõtteid peas mõtlen.. õigemini ei mõtlegi... need lihtsalt on seal ja kõik.... mõtted peas.... mõtted millel pole tegelikult mingit mõtted... inimrämps ja pask.... parem kui poleks/parem kui keegi kustutaks meid/mind....igastahes on eelnev Paks kirjutatud kerge alkohoolse mõju all... juhul kui tulevikus miskit muutub... kaob ka see saast siis.... Hungri for life...... ÕHKU- äkki õnnestu minna hingama pinnale saata kõik pikalt ja minna... kõik...seal polegi kedagi ainult mina... ja mõni hing kes on minuga kaasas ... mõni hing? mitte kjellegil pole vaja siukest nagu mina

No comments: